Roger Hatchuel Academy

Vid Roger Hatchuel Academy deltar studenter från hela världen som studerarreklam, marknadsföring,
marknadskommunikationeller design. Deltagarna studerartrenderoch medverkar vid högklassiga seminarier.
Handledarna består av några avvärldens mest framstående branschpersonligheter. Roger Hatchuel Academy
är envecka lång.

Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) är Sveriges representanter för Cannes Lions och har därför möjligheten
att välja ut en studentsom får gå vid Roger Hatchuel Academy.

Den student som väljs ut måste kunna närvara i Cannes under perioden 16-23 juni.
Programmet med seminariet, workshops etc. ingår men studenten får bekosta flyg ochboende själv.
Dessutom för att söka måste man:

  • Studera reklam, kommunikation, design eller marknadsföring
  • Prata flytande engelska
  • Vara mellan 18-23 år gammal

Här kan du ansöka. Avsluta med en motivering om varför vi ska välja just dig.

Sista dag att ansöka är den 20 april 2012.