Roger Hatchuel Academy 2014

Vid Roger Hatchuel Academy deltar studenter från hela världen som studerar reklam, marknadsföring,
marknadskommunikation eller design. Deltagarna studerar trender och medverkar vid högklassiga
seminarier. Handledarna består av några av världens mest framstående branschpersonligheter. Roger
Hatchuel Academy är en vecka lång.

Sveriges Kommunikationsbyråer (KOMM) är Sveriges representanter för Cannes Lions och har därför
möjligheten att välja ut en studentsom får gå vid Roger Hatchuel Academy.

Den student som väljs ut måste kunna närvara i Cannes under perioden 15-21 juni.
Programmet med seminariet, workshops etc. ingår men studenten får bekosta flyg och boende själv.
Dessutom för att söka måste man:

  • Studera reklam, kommunikation, design eller marknadsföring
  • Prata flytande engelska
  • Vara mellan 18-23 år gammal

Här kan du ansöka. Avsluta med en motivering om varför vi ska välja just dig.

Sista dag att ansöka är den 7 maj 2014.

Gästbloggen: Tonje Halvorsen om Roger Hatchuel Academy 2013
Gästbloggen: Alexander Rehnby om Roger Hatchuel Academy 2102