Made @Sweden 20-22 juni, Cannes Lions

Akademin Made @Sweden arrangerades under kreativitetsfestivalen Cannes Lions. Akademins syftar till att visa bredden i svensk kreativitet, ge en inblick i svenska erfarenheter och perspektiv samt inspirera till diskussion och utbyte. Läs om akademin
i Adage artikel Learn How To Be Creative Like a Swede. Ta också del av av Joakim Thulins, Berghs sammanfattning kring Sveriges roll i Cannes Lions på UDbloggen.

Ett urval av bilder från dagarna

Annika Rembe, Si och Gustav Martner, KOMM hälsar studenterna välkomna.

Spotifys Managing Director Chris Mapble föreläste.

Lina Thomsgård och Elisabeth Trotzig höll i föreläsningarna dag 2 om balans och mångfald.

Silver och bronslejon belönade Civil Right Defenders och R-B-K presenterar sin kampanj.

Forsman Bodenfors startar dag 2. Om byråkulturen.

Carl Vikman om Battlefield och ledarskap på DICE.

Avtackning o diplomutdelning med studenterna.