Epic, boklansering, inspiration och mingel.

Semestrarna börjar lida mot sitt slut och för att starta igång hösten bjuder Guldägget in till en eftermiddag fylld av inspiration.

Möt Fredrik Hallberg, forskare inom digitala medier som genom sina studier har svaret på många marknadsförares största frågor just nu. Lyssna också på några av årets Guldäggsvinnare, bläddra i boken och få förhandsinfo om Guldäggets nya digitala plattform. Varmt välkommen till Berghs den 27 augusti kl 13.10-16.00. Se fullt program nedan.

Program
13.10-13.30 Kaffe och lunchmacka serveras.
13.30-14.10 Fredrik Hallberg: ”Den engagerade konsumentens död”.
14.10-15.00 Guldäggsvinnare om belönade kampanjer.
15.00-15.20 Presentation av Guldäggets nya sajt.
15.20-16.00 Mingel. Vi bjuder på dryck och snacks.

Plats
Berghs School of Communication, Sveavägen 36, aulan.

Anmäl dig här