De stora entreprenörernas reklam – Öga mot öga
Ett julerbjudande från Öga mot öga:
Vilken reklam gjorde våra stora svenska succéentreprenörer när de började bygga sina varumärken? Som Ikea, H&M, Absolut, Gant, Crescent, Vingresor? I närmare hundra fallstudier visar boken om Den kreativa revolutionen att många av våra mest framgångsrika företag än idag står på den kommunikativa grund man en gång skapade.
Boken kunde bli en lönsam julklapp. Idag är 59% (enligt Novus) negativa till reklam mot 45% för fem år sedan. Inte mycket talar för att det slutar med det. Branschföreningen Sveriges Annonsörer är orolig. Borde du också
vara det? Reklam är dyrt. Ogillas den är den värdelös. Med det stora teknik- och medieskiftet i mitten på 90-talet kom digitaliseringen. Mycket blev nytt och bättre men konsumenten förblev densamme. Människan är och förblir klipsk, svårflörtad och ovillig att göra affärer, stor eller liten, med den som underskattar henne.
Bokens reklam är noggrant utvald och personligt kommenterad av tre av landets mest framgångsrika kreatörer. De tillhörde fronten när Den kreativa revolutionen gjorde upp med dåtidens underskattande reklam.
Upplev dessutom hur boken Öga mot Öga – möte med den kreativa revolution en i svenskreklam blir en kulturantropologisk vandring i minnenas allé. Förhandstitta på hemsidan www.ogamotoga.nu Där kan du också köpa den. Nu som julerbjudande. Obs. med pris under gåvogränsen. Du kan också beställa den via mail till ogamotoga@telia.com Glöm i så fall inte att ange såväl leverans- som faktureringsadress.
Alla priser inklusive moms, porto och emballage:
1 bok 350:- (250:- plus 100:-)
2 böcker 595:-
3 böcker 925:-
10 böcker 2.750:-
Maila förlaget för exakt pris vid beställning av fler än tre ex.
Studio 64 Förlags AB
ogamotoga@telia.com
www.ogamotoga.nu