Seminarium om influencer marketing i Jönköping
KOMM bjuder in till medlemsträff och seminarium om influencer marke
Förbundets uppdrag är att spana, informera och förbereda medlemmarna. I det uppdraget kikar vi nu på framtidens mediekanaler. Att vi lever i en snabbt föränderlig värld är ingen överdrift och i branschpress berättar mediehus hur det påverkar deras annonsaffär.
När vi själva definierar mediekanaler pratar vi om 1. Egna, 2. Köpta och 3. Förtjänade, men vi vill nu addera ytterligare en, nämligen 4. Dirigerade. Byråerna blir dirigent emellan influencers och varumärken med allt vad det innebär från varumärkesstrategi-vård i briefen, uppföljning till avstämning av ARU-krav.
Efter stopp i Uppsala och Gbg fortsätter nu turnén på temat influencer marketing till Jönköping där KOMM bjuder in till seminarium och mingel. På plats diskuteras frågor rörande samarbeten mellan influencers, byrå och varumärken, professionalisering av det nya medielandskapet samt att vi visar exempel på lyckade case.
Seminariet leds av Jessica Bjurström, vd KOMM och gästföreläsare är Linda Palmgren, vd United Influencers, Mirza Bico, influencer och Ruby Jankkila,
Datum: 10/11
Tid: 16.00- 17.30
Plats: NY, Skolgatan 18, Jönköping
För medlemmar i KOMM.
Vi bjuder på dryck och tilltugg.
Kika gärna in på vår samlingsajt om influencer marketing där du redan idag kan ta del av mallar, rekommendationer och få inspiration. www.influencercon