Seminarium: Marketing goes Digital

  • OBS! Detta evenemang har genomförts och går inte längre att anmäla sig till.

 Johan Eriksson & David Ståhlberg har skrivit en bok om digitaliseringen av marknadsföring från A till Z. Johan är en del av Googles ledningsgrupp i norra Europa och David en entreprenör och konsult inom digitalisering. De har båda långtgående erfarenhet av marknadsföring inom startup bolag samt stora spelare som Procter & Gamble.

Boken visar på hur digitaliseringen av marknadsföring inte handlar om ny teknik, utan om behovet av ett ökat kundfokus, och ger en rad konkreta verktyg som ni kan börja arbeta med redan imorgon. Innehållet är varvat med intervjuer med några av de mest framgångsrika marknadsförarna från runt om i världen. Kom och lyssna och ställ alla svåra frågor ni har kring digitaliseringen av marknadsföring, ett ständigt högaktuellt ämne.

Datum: 18 oktober
Tid: Frukost från kl 8.30. Seminarium kl 9-10.
Plats: NY LOKAL. Beckmans Designhögskola, Brahegatan 10, Stockholm
Anmäl dig här

johandavid-1