MOODSCORES

  • OBS! Detta evenemang har genomförts och går inte längre att anmäla sig till.

Välkommen  till ett seminarium som ger dig kunskap att använda för att göra, just det, välkommen reklam.

Du deltar i en dialog om hur du konkret ökar den emotionella styrkan i reklamens innehåll. Utgångspunkten är en jämförande analys av reklamfilmer för fyra varumärken. Seminariet ger besked om vilka känslor filmerna väcker i det ögonblick de möter konsumenten. 

Den första halvtimmen ägnas åt detaljerna i jämförelsen. Under den andra halvtimmen är du med och identifierar de reklamgrepp kreatörer kan – och bör – använda för att göra innehållet i filmerna mer emotionellt. I dessa tider undviker vi trängsel, så även digitalt. Antalet deltagare är därför begränsat till 50.

Datum: 18 november 2020 
Tid: 
Kl. 15.00-16.00
Plats: Framför din dator, via Zoom

Änmäl dig och läs mer här!

Kostnadsfritt för KOMMs medlemmar!