Kulturen som konkurrensfaktor
En konkurrenskraftig företagskultur som främjar utveckling och kreativitet, som tillvaratar och utvecklar engagemang och kompetens är idag avgörande för lönsamhet i branschen. Som faktor i kundens val av byrå och för att attrahera och behålla nya talanger.
Om byråkulturen är viktig som konkurrensfaktor, varför är den ofta en lite luddig känsla som inte låter sig mätas eller värderas i en upphandling? Har vi svårt att inrätta kulturen i struktur och processer eller är det gamla mönster i branschen som bromsar vår utveckling?
Möt branschens ledare och sakkunniga på området
Rundabordssamtal med KOMM
26 okt kl 15.00-17.00
Vi lyfter frågorna och tar höjd för en utvecklande diskussion med fokus på kulturen som konkurrensfaktor. Samtalet modereras av Marie Rudolphie, COO & Strategic Director at Identity Works. Runt bordet möter du bl a: Petronella Panerus, vd Åkestam Holst, Gunilla Bergh, byråvalskonsult Engage Marketing Sweden AB, Joakim Landin, ansvarig Garbergs-gruppen, Garbergs, Caroline Jungsand, grundare JUNO PR och Ulla-Karin Barrett, vd The Fan Club Malmö.
Seminariet utgör en grund för kommande kunskapsartiklar för spridning i KOMMs kanaler och går dessutom att senare ta del av som podcast.
För vem: Du som har en ledande befattning på byrån.
Datum: 26 okt
Tid: 15.00-17.00
Plats: Sveavägen 32, 5 tr
ANMÄL DIG HÄR
OBS. Endast för medlemmar i KOMM. Rundabordsamtalet filmas och finns i efterhand tillgängligt på KOMMs medlemssidor.
Varmt välkommen!
Jessica Bjurström, vd KOMM
Ann Ystén, ordförande KOMMs Utbildningskommitté och vd Perfect Fools