Extrainsatt: Mät för att maximera affärsnyttan

  • OBS! Detta evenemang har genomförts och går inte längre att anmäla sig till.

Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal? Hur säkrar du den röda tråden över tid? Välkommen till ett seminarium där vi diskuterar skillnaden mellan förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått och hur du bäst kombinerar dessa i en helhet som i slutändan bygger ett starkare varumärke och större affärsnytta

Datum: 12 dec
Tid: 9:00-10:00 (frukost från 8:45)
Plats: KOMM, Sveavägen 32, 5 tr, Stockholm
Anmäl dig här

Om föreläsaren:
Sonja von Lochow
har över tjugo års erfarenhet inom kommunikation och PR, analys av mediebild och effekter av kommunikation. Bland uppdragsgivarna finns SAS, SJ, PostNord, Arla, Riksbanken och Karolinska Institutet. Sonja är en efterfrågad och omtyckt föredragshållare inom anseende och mätbar effekt av kommunikation.