Seminarium om Moodscores

Moodscores mäter den emotionella styrkan i reklam. Metoden är baserade på nobelprisbelönt forskning och kan användas före, under eller efter en aktivititet.

Resultatet levereras i form av värden, Moodscores, på en rad så kallade reklamgrepp. Dessa grepp är byggstenar som kreatörer använder för att mottagaren, utan att reflektera, ska tycka kommunikationen är betydelsefull. Med besked om hur väl reklamgreppen fungerar får du ett verktyg för att optimera lösningars emotionella påverkan.

På seminariet presenterar Göran Swahn dels forskningsbakgrunden, som finns inom området beteendeekonomi, dels hur det praktiskt går till att mäta det oreflekterade med Moodscores metod.

Moodscores standard, med tillhörande 27 värden för egenskaper som bygger den emotionella styrkan, kostar normalt 849 USD. Du som kommer på seminariet får ett mycket attraktivt erbjudande för att prova metoden.

Datum: 18 okt
Tid: Kl 9-10.15 (frukost från 8.45)
Plats: KOMM, Sveavägen 32

Anmäl dig här