Content Talks

Inom kommunikationsbranschen behövs det ett forum där det kan diskuteras fritt kring allt som rör content, kreativiteten bakom och utmaningarna framför. I år har Sveriges Kommunikationsbyråer (KOMM) tagit över stafettpinnen från Swedish Content Agencies och är nu ansvariga för driften av det ärofyllda uppdraget Content Talks.

Nu presenterar KOMM årets sista Content Talk BCW & Trygg-HansaPå liv och död – prisvinnande innovativ kommunikation.

Årets Swedish Content Awards-vinnare om innovativ kommunikation och långsiktigt samarbete mellan kund och byrå. BCWs Vice President Joseph Borenstein leder ett samtal med Alexandra Björnsson, Barnens försäkringsexpert på Trygg-Hansa och Axel Bringel, Creative Director på BCW kring hur man kan skapa prisbelönta kommunikationskampanjer även kring svåra ämnen som liv och död. De delar med sig av sina bästa tips kring kreativa processer, hur man får ihop kund- och byråsamarbetet och vilka fallgropar de stött på genom åren.